dec
22

mostanában

| Szerző: Nickiyy | 10:47 pm

Régen írtam már, de most végre pihi van és szünet.Nem is értem az embereket,mindenki nagy rohanásban karácsonyi hajtóvadászat a jobbnál jobb ajándékokért.Átértékelődik az ünnep fénye.Szerintem úgy lenne az igazi,ha egymásra és az emberi kapcsolatokra koncentrálnánk.Azt meg főleg nem bírom,hogy a legtöbben kuporgatnak és próbálnak éldegélni a mindennapokban,aztán jön valamiféle "karácsonyi tornádó" és irány a drága ajándékok polca,nehogy lemaradjanak.Sokkal szebb,ha a család összegyűlik:mézeskalács,karácsonyi zene,beszélgetések,ajándékosztás és mindenki boldog.Sajnos mára már csak az ajándékok értékében mérik az ünnepet.Igaz,hülyeségnek tartom a saját készítésű ajándékokat,mert én böte vagyok hozzá,de ha valaki rendelkezik kellő kézügyességgel,sokkal jobb,mint a nyolcadik porfogó vagy a tizedik kacat.Azt mondom egy szerény ajándék-ami valamennyire mégis egyénreszabott-megfelelőbb.Szeretem a karácsonyt és a legjobban ajándékot csomagolni,aztán amikor átadom,látni az örömet.Ez a pár perc nagyon fontos,amikor adunk és nem azt várjuk,hogy minnél többet kapjunk.Mellesleg már megvettem az ajándékokat,sőt ma este be is csomagoltam őket,szóval teljes erőbedobással várom a szentestét,addig szeretnék valami finomat sütni,aztán ott a fa díszítés és éljen a SZERETET ÜNNEPE!


Boldog karácsonyt MINDENKINEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr42837516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása