sze
6

helyzet

| Szerző: Nickiyy | 10:26 pm

Szóval eltelt az első sulis hét!Hát igen,az évnyitó elment egynek,bár semmit sem hallottam belőle,talán,mert nem figyeltem???:P Aztán az első nap,3 ofő óra,utána elmentünk páran vízipipázni,az tök jó volt!Hát a többi nap,nem volt ilyen érdekes,elvoltunk,megismertük az új tanárokat és megkaptuk az első házikat is.Szóval,eddig semmi sem túl vészes,majd egy-két hét után...

Amúgy ma egy hónapos a tetkóm!:) HURRÁ!!!!!:D

ÉS megkaptam a bankártyámat tegnap!Szintén hurrá!!!:D:D:D

kb. most ennyi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr91651656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri 2008.09.08. 09:30:39

Sok erőt kívánok az egész tanévre. De szerintem az meg is lesz neked. :)
Ööö... én még sosem vizipipáztam... milyen az? :P

gyuri 2008.09.10. 10:32:06

Boldog névnapot, itt is! :)
süti beállítások módosítása