aug
10

nem oké

| Szerző: Nickiyy | 8:32 pm

Valami nagyon zavar.Na jó,minden nagyon zavar.Apatikus vagyok,Nis tudja az milyen,de ő nincs itt,ma ismét elindult egy két hetes nyaralásra.Az már eszembe sem jut,h nekem elmarad már jó pár éve a nyaralás fíling.

Tegnap olyan osztálytali féleség volt.Bogi írt üzit a szerinte jófej embereknek.Aztán Bogi nem jött...és a meghívott kb. 16 emberből 8-an voltunk.Ennyit az osztályközösségről.Dóryval mentem,mi már előtte összefutottunk.A Royalban taliztunk eredetileg biliárdozás volt a terv,végül csocsóztunk,meg beszélgettünk.Aztán jött a "kedvenc" kérdésem..:"Van valami pasi a láthatáron?" Válaszom:nincs.Ezután jön az a kérdés,ami miatt ölni tudnék.."És miért nincs?" Hát miért kék az ég?Na!Ha nincs,nincs.Nem tudom,nem jön,nem keresem,nem járok bulizni,amúgy is ráérek.Szóval utolsó busszal jöttünk volna,de Dóry azt elnézte,szóval aztán kocsival hoztak haza a szülei.Ő jól érezte magát,én kevésbé.Valahogy semminek sem tudok örülni.Szomorú,de így van.A héten egy örömöm volt,h megkaptam előre a szülinapomra az ajándékomat..egy tetoválást.Ez az öröm is csak addig tartott, amíg meg nem kaptam  az emberektől a "csavargóknak van","örök életre szól","tetoválás diplomaosztón,felvételinél","én kisebbre gondoltam" kedvesnek nem mondható beszólásokat.Tudom az én bőröm és nekem tetszik,ez a lényeg,de szar ezt hallani.Aztán zavar az is,h a Szoboszlós banda sosem tud összejönni,a nyáron egyszer sem volt olyan alkalom,amikor mindenki ráért volna.Pedig még együtt leszünk két évig és elvileg suli után is tartani fogjuk a kapcsolatot,de hogyan,ha ez már most sem jön össze?

A héten voltam moziban A sötét lovag c. filmet néztük.Az is rossz kedvre derített.Annyira jó volt Heath Ledger,Jokeres alakítása és annyira rossz volt ráébredni,h nem lesz több filmje.:(

Lehet,h megnézem a Mamma mia-t,hátha jobb kedvem lesz vagy olvasom Rebecca Eckler Felcsináltak! c. könyvét,napok óta ez a kedvenc elfoglaltságom.

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr15609693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dory 2008.08.11. 17:01:04

Kedves Nik! Sajnálom, hogy így érzed magad...nem is tudtam!!Örültem volna ha elmondod...ha tudom, hogy nem érzed jól magad szombat este...akkor hamarabb is eljövünk...tudod jól, hogy miattad simán eljövök!!!!!!:):(
Tudod, hogy nekem mindent elmondhatsz, de úgy érzem nem élsz ezzel a lehetőséggel...pedig én igazán örülnék!! Nah jól van, majd megbeszéljük...puszillak jó legyél!!

Athis 2008.08.12. 16:56:15

hüpp és szipp :) Elmenjek Veled moziba?:)

Nickiyy 2008.08.12. 20:25:52

ööö,amúgy ki vagy?és,hogy révedtél a blogomra?:P mozi??majd máskor!:)

Athis 2008.08.13. 16:53:22

Háthogy Énis voltam Campuson.. és kerestem képeket meg ilyeneket, és vhogy idekeveredtem... de ha baj, akkor elmegyek.. nem akarom rontani az oldalt:) Pedig elkísértelek volna a Mamma Mia-ra.. amugy jó film.. már láttam:)

Nickiyy 2008.08.13. 20:22:07

miért lenne baj??:O szerintem is jó a Mamma mia :)

gyuri · http://bartokeszter.hu/ 2008.08.16. 08:06:20

Boldog születésnapot, drága! :))
süti beállítások módosítása