máj
18

A film

| Szerző: Nickiyy | 4:51 pm

Tegnap kódolatlan volt az HBO,HBO 2 és az HBO Comedy.Szerencsére időben értesültem róla,így megnézhettem egy-két jó műsort. Láttam Justin Timberlake 2007-es Madisson Square Garden-i koncertjét.Valami elképesztő volt.Tetszett,hogy nem ment rá túlságosan a showelemekre,inkább az ének és tánc volt a lényeg.A rajongók ujjongása nagyon tetszett neki és ezt sokszor meg is köszönte.A koncert közben nagyon sokat kommunikált a tömeggel,ami számomra szimpatikus volt.Kb. 2 órás koncert volt,amit örülök,hogy megnéztem.

Később volt a Híd Terabithia földjére c. film.Régebben hallottam erről a filmről,de moziban nem néztem meg.Gondoltam most itt az idő.És tényleg itt volt.A sztori: Jess nagy családban élő fiú,aki nem találja helyét sem otthon,sem az iskolában.Mindene a futás és az iskolai versenyen is bizonyítani akar,amikor az új osztálytárs,Leslie is benevez a fiúk versenyére.Lány létére megnyeri a versenyt.Majd délután az iskolabusszal indulnak haza és kiderül,hogy egymás szomszédságában laknak.Bár egymás ellentétei,hiszen Jess szegény családban él,4 testvérrel,míg Leslie,egyke és igen jól élnek,mégis van köztük hasonlóság,Leslie imádja a meséket és hihetetlen fantáziával van megáldva,míg Jess  tehetséges rajzoló.Aztán összebarátkoznak és felfedezik a saját birodalmukat.A birodalom a közeli erdőben csordogáló patak fölötti kötélen átlendülve érhető el,melynek neve Terabithia lesz.Itt kell megküzdeniük a Sötét Úrral és seregeikkel,az iskolában pedig a nyolcadikosokkal.Aztán egy napon Jess a tanárával múzeumba indul,mire haza ér,kiderül,hogy...

Nem írom le,mi a vége,szerintem érdemes megnézni.

Később az HBO 2-n láttam Christina Aguilera koncertjét,ami nem igazán tetszett.Imádom a dalait,de a koncert csak a látványra ment.Kb. 1 órás vol,ezalatt Christana legalább 5ször öltözött át és bár szép volt a show része mégis elvitte az egész produkciót.Ja és Christina éneklés közben annyira rázta a fejét,hogy az már nekem fájt!:S

Szóval a Híd Terabithia földjére c. film nagyon tetszett,leginkább az Én,Pán Péter c. filmhez tudnám hasonlítani,az is nagy kedvenc!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr46475518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri · http://bartokeszter.hu/ 2008.06.08. 09:34:33

A Terabithia-t én is nemrég megnéztem, s tartottam tőle, hogy valami elgiccsesített muvi lesz, amiben a látványé a főszereplő... de nem így lett, sőt, ellenkezőleg... megrázó film volt... nagyon örülök, hogy megnéztem.
süti beállítások módosítása