okt
20
...csak a világ nem tud róla...ha vki nem ismerné ez egy Quimby dal szövege.Sokat gondolkodtam azon,h miről írjak most és h jó lesz-e kezdésnek ez a mondat.Még mindig cikáznak a fejemben a gondolatok,s konkrét 5letem sincs,csak írok.
Talán jó lenne világhírűnek lenni.Nem hírhedtnek,inkább híresnek,de nem a celeb világra gondolok,mert az már túlságosan is eldurvult,ahhoz,h én oda akarjak tartozni.Szeretnék vmi jót tenni,nem,nem a világbékére gondolok,mert 1.én kevés lennék hozzá,2.nem vagyok szépségkirálynő,h azért "harcoljak".Pl. ha lenne sok-sok pénzem,biztos,h vmilyen alapítványt/szervezetet támogatnék,esetleg nyitnék egy állatmenhelyet.Vagy lehetnék feltaláló,csak ahhoz,sztem nem vagyok elég kreatív.Vmi hasznos dolgot kéne csinálni,h világhírű legyek,örülnék,ha sokan ismernék a nevem,esetleg Nobel-díjat kapnék.Na jó nem,de ha választani lehetne,akkor inkább egy kitüntetés,mint egy botrány.Tehát hajrá,hajrá Debrecen!:P őőő és majd vmit alkotok.

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr54202342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása