aug
30

Prison break

| Szerző: Nickiyy | 9:58 pm
  Tegnap ismét elkezdődött a Szökés,azaz hogy folytatódik a második évaddal.Az első évadot nem igazán néztem,mert pont abban az időben volt amikor Született Feleségek és hát inkább az vonzott.Aztán egyik osztálytársam,mondta,hogy neki megvan a Szökés dvd-n és ha kell szívesen megírja nekem.Gondoltam miért ne,amennyire belenéztem nem volt unalmas,sőt..tehát megnéztem utólag a teljes első évadot (na jó nem teljes,mer a 18-19. rész lemaradt és kimaradt az életemből).És annyira elnyerte a tetszésemet,hogy alig vártam a tegnapi napot,hogy végre folytatódjon.Egyre izgalmasabbá,bonyolultabbá fog válni.Mondjuk megírnák nekem a második évadot is,de mostmár jobb szeretném a tv-ben követni.
na erről ennyit

Tegnap volt a könyvosztás,és hát annyira fura volt vissza menni a suliba,mintha tegnap jártam volna ott először..még igazán most kezd tudatosulni bennem,h jé megint suli!és jé nagyon nem várom!:S de ez van..
na mára ennyit

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr81153336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása