aug
28

suli

| Szerző: Nickiyy | 12:27 pm
jaj már megint itt van a suli...annyira hamar eltelt ezt a nyár és még nyaralni se voltam!:(
ilyenkor mindig olyan vegyes érzések vannak bennem:ismét tanulni kell,kevesebb lesz a szabadidő,a tanárok..:S DE az is bennem van,hogy végre barátokkal leszek egésznap és ez jó,bár ez elég kevés.
még itt vannak a kötelező olvasmányok eddig egyet sikerült elolvasni és még van 5,jaj nekem!:S az a gáz,hogy új magyar tanár lesz ezért nem is lehet tudni,hogy mire számítsunk tőle,tehát el kéne olvasni őket,meg persze olvasónapló is kéne!ja igen ezen ma nagyon meglepődtem,úgy terveztem,hogy elolvasom a könyveket,kertesek a neten olvasónaplót és majd vmit összehozok,mármint,hogy saját gondolatok is legyenek benne meg stb. és ekkor vettem észre,hogy a legtöbb netes olvasónaplóért fizetni kell,pl. a Tartuffe olvasónaplója 1000Ft...hát lol,már mindenből pénzt csinálnak,igaz van ingyenes változat is,de akkor is hát már mindenben az üzletet keresik.
na erről ennyit,szóval suli,pár nap múlva...

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr81151084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása