sze
19

+

| Szerző: Nickiyy | 9:12 pm

"Ha jót akarsz magadnak,olyan emberekkel vedd körül magad,akik a poharat félig telinek látják!Akik mindenben észreveszik a jót,és ennek hangot is adnak.Akik,miközben csak egy szimpla paradicsomleveset esznek egy hangulatos teraszon a lemenő nap fényénél, képesek azt mondani:"Hú,ez csodás!""

Igen,így volna szép az élet.De valójában hány ilyen pozitív ember vesz körül?Persze,mindenkinek lehet rossz napja,de ha szinte mindennap az,akkor gáz van.És körülöttem,úgy érzem az ilyen emberek vannak.Nagy gáz.Akármennyit gondolkodom ezen a kérdésen,nem tudok akár egy embert is mondani,aki legalább 365 napból 320-at pozitívan lát.A magyarok pesszimisták...én is???Bizony a "jó napok" nálam is végesek.De szeretnék pozitív lenni,olyan aki hagyja mások véleményét kibontakozni,mert ez fontos.Fontos meghallgatni egymás véleményét,mégha nem is értünk vele egyet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr74672073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri 2008.10.03. 17:06:36

Én ezév májusáig pozitív embernek tartottam magam, olyannak, akinek van energiája, lendülete, s más embereket is ki tud mozdítani a holtpontról... aztán hirtelen történt velem egy váratlan lelki megrázkódtatás, ami annyire sokkszerűen ért és hatására nézve annyira végérvényes volt, hogy még most is magam alatt vagyok... pedig látom, hogy más emberek milyen hamar túljutnak ezen, én meg még mindig csak kikecmergőben vagyok... de nagyon remélem, hogy előbb-utóbb túljutok végre ezen... különben egy életre eláshatom magam... és tudom, hogy csak rajtam múlik... szeretnék újra erős és derűs lenni... s nagyon bízom benne, hogy sikerül...
süti beállítások módosítása