aug
17

szülinap

| Szerző: Nickiyy | 12:16 pm

A pia öl,butít és nyomorba dönt,valamint őszinteségi rohamot vált ki az emberből.Soha többé nem iszom,na jó de!:)

Tegnap volt a 18. születésnapom,ezért Watzakkal és Doryval elmentünk koktélozni.Tök jól éreztem magam,minden szuper volt,de két jäger és 3 koktél után jött az őszinteség...szerencsére csak smsben ért el egy-két embert.Mondjuk ahogy Carrie mondaná:"Ez is én vagyok!". A hazafelé úton felhívtam Bettyt és 15 percig hadartam,de úgy,h azt még Lorelai is megirígyelte volna!Összességében jó volt,de (ez a fránya de) mégsem alakult úgy egy bizonyos dolog,ahogy szerettem volna.

Amúgy Doryéktól megkaptam Rebecca Eckler Felcsináltak könyvének a folytatását Kicsináltak címmel!Már alig várom,h belekezdjek!:) Anyától kaptam a tetkót,Christina Aguilera parfümöt,egy felsőt + megcsináltatta a gépemet!Viszont fájó pont,h a tortáról megfeledkezett!:( Ezt leszámítva szép szülinapom volt és..

köszönöm MINDENKINEK,aki ehhez hozzájárult!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr56619648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Athis 2008.08.18. 17:14:05

Hát akkor Isten Éltessen sokáig drága Niki:)

gyuri 2008.08.22. 09:18:31

Tehát megvan a tetkó... :P
süti beállítások módosítása