júl

Campus fesztivál

| Szerző: Nickiyy | 9:01 pm

Életem első fesztiválja...az egyik ismerősöm a Vekeri-tónál tevékenykedettt a fesztivál előtt,ezért aztán érdeklődtem,h tudna-e jegyet szerezni?Kapott is két jegyet.Szóltam Bettinek,h szombaton elmehetnénk szétnézni,h is folynak ott az események.Pont kapóra jött a szombat,olvastuk,h aznap lép fel Kiss Ádám is...nagy volt az öröm!:) Aztán elkezdtük szervezni a dolgokat,megnéztük,h megy a Vekerire egésznap ingyenes buszjárat.Közben megnéztük,h Betti,h juthat haza a buli után,mivel nem találtunk megfelelő közlekedési eszközt az éjszaka közepére,megbeszéltük,h itt alszik!(Betti Nyíradonyban lakik)

Tegnap reggel megérkezett Betti 8 körül,kajáltunk,egy kis net,program választás...fél 1 körül elindultunk a jegyért,aztán a 2 órás busszal indultunk a fesztiválra.Fél óra alatt oda is értünk.A kapuban megnézték a táskánkat,ugyanis nem lehet se kaját,se piát bevinni.Felmértük a terepet,de jóformán még semmilyen program se volt.Aztán kitöltettek velünk vmilyen regisztrációs lapot,cserébe kaptunk 1-1 mobildíszt.A sár mennyisége elég sok volt,bár erre előzőleg felkészítettek.Sok helyre pl.a Nagyszínpad elé szalmát hordtak,h mégis csak járható út legyen,és a sátrak elé raklapokat tettek.Szóval vártuk,h Kiss Ádámot láthassuk,de ez sajna nem jött össze!:( A sátor,amelyikben fellépett 18-as karikás volt és kértek személyit..(hát igen,erre még augusztusig várnom kell,h ilyen helyekre mehessek.)Aztán unalmunkban elmentük vízibiciklizni.Ekkor már kicsit jobb kedvünk volt.Ezután vettünk jégkrémet,majd visszamentünk a fesztiválra,ugyanis a vízibicikli nem tartozott oda.Kaptunk ingyen koktélt,meg hallgattunk közben egy gitáros hapsit.19.00kor a T-Com sátrában kezdődött Koltai Róbert és Bagi-Nacsa műsora.Koltai nagyon szimpatikus volt,mesélt történeteket,majd verseket mondott félig németül félig magyarul.Egy-két poén között énekelt dalokat is.Aztán jöttek Nacsáék,hát ők is hozták a formájukat,rengeteget nevettünk.Utánozták:Orbánt és Gyurcsányt,Korda Györgyöt,Demjén Ferencet,Győzikét,Uri Gellert,szóba került Kiszel Tünde is!XD Fél 9ig tartott a műsor,9kor pedig kezdődött a Dumaszínház,ugyanitt.Eközben a Nagyszínpadon fellépett a Subscribe,Skafunderz,Tankcsapda.A Pepsi sátorban Gangsta-ék léptek fel,valamint a Supernem.Minket a Dumaszínház érdekelt,de még előtte ittunk 1-1 koktélt.Visszamentünk a sátorba és elkezdődött a poéneső.Csenki Attila és Beliczai Balázs voltak a fellépők.Beliczai jobban tetszett,Csenki Attila kicsit erőltetett volt.Sajnos negyed 11kor el kellett indulnunk,h elérjük a fél 11es buszt,ami aztán késett fél órát.Miközben vártuk a buszt eleredt az eső,de szerencsére volt nálunk esernyő.Mire beértünk Debrecenbe elállt az eső,így haza sétáltunk.Negyed 1re értünk haza,kajáltunk,és beestünk az ágyba negyed 2 körül.

Összességében jól éreztem magam,bár így elsőre fárasztó volt ez az egész,de jó volt szétnézni és "fesztiválozni".Ja és Kiss Ádámot is láttuk,meg a Tankcsapdát is!Aztán jövőre fesztiválra fel!!!:)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Athis 2008.07.29. 14:53:48

szia:)

Hát kár, h nem jöhettetek be a Red sátorba, de majd jövőre:) AMugy Én kint voltam szerdától-vasárnapig, és iszonyú jó bulik voltam, és még az eső sem tudta elmosni... remélem jövőre ott találkozunk, és megyünk a RED sátorba.. alisas (18)

Üdv. :)

gyuri · http://bartokeszter.hu/ 2008.08.16. 08:10:10

A Dumaszínházat egyszer én is megnézném... remélem, lesz majd rá módom valamikor.