jún
25

nyár

| Szerző: Nickiyy | 8:50 pm

Jaj úgy levagyok maradva!Pedig az elmúlt pár hét tartalmas volt!

Szóval volt egy hétvége,amikor drága osztálytársamtól,Évitől,megkaptam a Sweeney Todd-ot.Nagyon vártam már ezt a filmet!Dóry és Watzak (bocs,de ő is Dóri,s ez már megszokott becenév:D) felajánlotta,hogy szívesen megnézik velem a filmet,márcsak Johnny Depp miatt is!:D Szóval egy szombati napon itt aludtak,este megnéztük a filmet (erről később).Anya olyan rendes volt,h elment itthonról,így csaphattunk egy amolyan Dézsa-féle házibulit!:P (Dézsa=én) Volt zene,tánc,némi pia és persze remek hangulat!Sokáig bírtuk,mert még fél 4kor kezdtük el nézni a Macskaarisztokratákat,de a fáradtság legyőzött minket,így egy óra múlva elaludtunk.Watzak korán kelő,már fél 8kor a Szökés 3.évadját nézte!Aztán bejött a szobába,leült mellém és el kezdett nevetni,persze,h erre felébredtem!Dóry kb. 10ig aludt.Majd megreggeliztünk,közben folytattuk a rajzfilmet és sajnos már ott tartottunk,h menniük kellett haza!Én fantasztikusan éreztem magam és örülök,h itt voltak!:)

Ja a film.Johnny Depp miatt már megérte megnézni.Maga a film nagyon tetszett,annak ellenére,h sok volt benne az ének,lévén,h musical!:)Azóta már megnéztem egyszer és ajánlom minden Depp,Tim Burton és elvont film rajongónak!;)

Utolsó írásom óta,nyári szünet van,jó ezt mindenki tudja:) Vége a hajtásnak.Tavaly nyáron dolgoztam,s most is szerettem volna menni valahová,csakh nincs munka.Pedig 1. nem unatkoznék,2. lenne egy kis nyári költőpénz. Bejelentkeztem néhány diákszövetkezethez,persze a válasz mindenhol az volt:"ha lesz munka értesítünk!" Na arra aztán várhatok.Tehát munkára nincs sok esély,még kevesebb a nyaralásra.Már megszoktam,anya 8 év alatt egyszer tudott szabadságra jönni,akkor is az étterem felújítása miatt.

Múlt héten megbeszéltük páran,h talizunk a városban és egy kicsit hülyülünk.Már a suli utolsó napjaiban szerveztük,szerdára esett a választás.Aztán szerdán esett az eső!Ettől függetlenül lejött Sas,Zsu,Watzak,Dóry és Csabi.Kajáltunk,filmet néztünk,stb. Dóry spontán ittalvós ötlete is összejött.Sajnos reggel korán kellett mennie!:(

Azóta Dóry dolgozik,Watzak,pedig nagy néptáncos,vasárnap indulnak Törökországba,1 hétre fellépni.Így a jövő hetem tök uncsi lesz.

A suli utolsó hetében Nissel megnéztük a Szex és New Yorkot,moziban.Ajánlom,minden Carrie rajongónak!:)

Mára ennyi

majd jelentkezem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr7539432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri 2008.07.21. 19:46:17

Én meg most jelentkezem... sajnálom, hogy csak ilyen sokára... de már inkább nem is mondom, miért...
süti beállítások módosítása