jún
1

pár nap

| Szerző: Nickiyy | 10:42 pm

2 hét és vége a sulinak!Ismét eltelt egy tanév.Hogy röpül az idő!

Annyi mindent írnék,de...nem lehet...nem szeretném,hogy illetéktelen személyek olvassák.Vagyis,ez így hülyén hangzik.Csak nem vagyok benne biztos,hogy publikusak pl. az érzéseim.De az igenis publikus,hogy kezd elegem lenni egyes emberekből.Azokról van szó,akik kétszínűek.Akik bármit megtesznek,azért,hogy elérjék a céljukat.És általában sikerül is nekik.Ez a legdühítőbb az egészben,mikor valaki egy kis nyalizással kap jobb jegyet,több pénzt és/vagy "barátságot".Vicces,amikor látom,hogy X utálja Y-t,mégis,amikor X megdicséri Y-t,úgy tűnik mintha két egymást szerető embert látnék.És manapság ez nagyon gyakori.Na,de az a lényeg,hogy próbálom kiszűrni az ilyen embereket.

 

Napégés,köhögés,kullancs...ez két nap eredménye a természetben.Hát egyik sem kellemes.Az úgy volt (jó mondatkezdés :P),hogy minden évben van Irinyi-nap.Irinyi János az iskolám neve.(a gyufás hapsi)Szóval ebben az évben,május 29-én volt ez a nap.Mindig a Vekerinél.Ilyenkor van lehetőség sátorozásra is,és hát ha a barátok mennek,én ki ne maradjak már!:) Tehát sátoroztunk szerda este,én életemben először (és talán utoljára).Hihetetlen,hogy azon az éjszakán milyen szeles és hideg idő volt.Azóta elég kevés hangom van,de legalább a körülöttem lévők nyugiban lehetnek egy kicsit!:) Amúgy tetszett a sátorozás,másnap jött az osztály,meg a suli nagy része,volt főzőcskézés,meg biztos más is,de én csak eddig jutottam!:) Egésznap a Napon feküdtünk,ebből következik,hogy alaposan megsütött a Napocska,amit még mindig érzek!:S ott voltunk kb. fél 6ig,aztán haza jöttünk.Már csütörtök este átvizsgáltam magamat,kiderült kullancsmentes vagyok!(hittem én) Aztán szombat reggel felkelek és megpillantom a kullancsot...hát ezt a pillanatot senkinek sem kívánom..úgy besz*rtam...elsírtam magam.Közben a napégés okozta fájdalom sem akart múlni.Végülis lehet még van bennem egy-két kullancs,de már mind1.Eddig nem érzek semmi furcsát,szóval próbálom túltenni magam rajta..orvoshoz sztem nem megyek..minek azt???

Szombat délután végre fél év után Bartók Eszti ismét Debrecenben koncertezett!!!:) Jöttek pesti BEBK-sok is és tök jó volt!Sokan voltunk és körbe álltuk Esztit és Eszti mesélt,sokat..és öröm volt hallgatni.Sokat változott,de szerintem pozitív irányba.Nyíltabb lett a színpadon...és még nyíltabb a BEBK-val.Nagyon örültem a találkozásnak,jó volt mindenkit újra látni!:) Köszönöm a délutánt!!

(Képek hamarosan)

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr19498497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri · http://bartokeszter.hu/ 2008.06.08. 09:39:59

Jaj, nagyon köszönöm ezt a bejegyzést neked, Niki. :)))
Várom a képeket, s a hivatalos blogra is felteszek belőlük, ha hozzájárulsz. :)))
süti beállítások módosítása