már
4

huhh

| Szerző: Nickiyy | 6:51 pm

Nem tudom mi történik velem az utóbbi időben.Érzem,h változom és nem jó irányban.A környezetem talán nem veszi észre,de én érzem.Tudom,h hol a hiba,de nem vagyok képes a változtatásra.Annyira belelustultam mindenbe.Olyan minden mindegy állapot.Nem tudok rendesen odafigyleni az adott dolgokra.Folyamatosan fáradt vagyok.Csak sodródom.Folynak az események,de kívülállónak érzem magam.Hetek óta semmi értelmes dolgot nem csináltam.Valahogy elszoktam a tanulástól is.Valahogy mindentől elszoktam.Olyan monoton lett minden.Nem tudok igazán kikapcsolni.Nem tudok igazán koncentrálni.Biztos,h múló állapotról van szó....de azt érzem,h boldogtalan vagyok és ez nem jó így...

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr64981571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása