aug
30

suli

| Szerző: Nickiyy | 12:11 pm

Éjjel felébredtem és elkezdtem gondolkodni..holnap évnyitó,oké ez még kibírható egy vmi,de aztán hétfőn suli..jó még ez se gáz,hiszen első nap nem tanulunk.aztán forogtam,h úristen,már most az érettségire kéne készülni..de jó nyertünk egy évet a kéttannyelvű osztállyal.De hát ott van a német-földrajz és a célnyelvi és a matek órák és a tesi (hiányozni fog a gyógytesi) és a felelések és a dogák,témazárók és jaj..délután haza jövök leülni tanulni..nem akarom ezt..aztán ott van az,h jó lenne már egy nyelvvizsga,de én még nem érzem magam felkészültnek hozzá.Szart sem tudok németből,egyre hülyébb leszek és hiába áll mögöttem 8-9 év nyelvtanulás,nem sokat értem el vele eddig.Aztán ha jobban belegondolok:érettségi,szóbeli,egyetem...én meghaltam...annyira félek a jövőtől,talán,mert kiszámíthatatlan,újat hoz és nem tudok tenni ellene. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr54640829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri 2008.09.08. 09:28:24

Hab keine Angst von die Zukunft. Du schafst es! Ich weiss. :)

Zsófia Fruzsina 2013.08.05. 10:02:07

Szia!! Nagyon jó a blogod lécci nézz be az enyémbe is (nemrég kezdtem) ja és kommizz majd köcci :))

Zsófia Fruzsina 2013.08.05. 10:03:16

csakiscsajokblogja.blogspot.hu
1 napja kezdtem :))
süti beállítások módosítása