aug
31

Moziünnep

| Szerző: Nickiyy | 10:42 pm
Moziünnep van már megint,sokadszorra!És végre  most eljutottam oda,hogy ezt ki is használom:tegnap megnéztem a Vigyázz,kész,szörf-öt,ami hát hogy is mondjam,nem volt túl frappáns,igazság szerint eleve úgy mentem a moziba,hogy megint egy pingvines izé.A tavalyi Táncoló talpak ugyan határozottan elnyerte a tetszésem,na de hogy már szörföljenek is a pingvinek?!Azért ez már kicsit sok,mind1 egynek elment,de ahogy számítottam rá,semmi extra.Aranyos,de nem vicces: a poénok elég laposak voltak és eléggé kiszámítható is volt az egész történet.Azért a gyerekeknek biztos bejön!;)


Ma megnéztem a Törést és a Láthatatlant!
na hát a Törésről egy kicsit:maga a történet már elsőre izgalmasnak tűnt,amiben nem is csalódtam.Anthony Hopkins igen élethűen alakítja a szerepét,de szerintem ez tőle nem meglepő,hiszen a Hannibálban is nagyot alakított!A másik főszereplő Ryan Gosling,eddig számomra ismeretlen volt,de most jól megjegyeztem magamnak,az alakítása és természetesen a kinézete miatt is!:)fúú nagyon jól néz ki szerintem,az új álompasi!:P na szóval vissza a filmhez,egy kicsit olyan érzésem volt,mint a Zodiákus esetében,a nyomozgatások miatt (bár a Zodiákus igen unalmas,hosszú és fárasztó volt).De a végére természetesen a heppiend feledtette velem ezt az érzést!Érdemes megnézni ezt a filmet,ja és annak ellenére,hogy 112perces igen rövidnek tűnt,tehát pörgős,izgi,meg minden ami kell!:)



Aztán jött a Láthatatlan:na ez a film,tényleg FILM volt!:)a maga 97percével lehengerelt,csak ámultam és bámultam.Magukat a szereplőket eddig nem ismertem,de ez mit sem változtatott a színvonalon.Érdekes (valótlan) történet,meglepő fordulatokkal..néhány "húúú megijesztem a mozinézőt" jelenettel fűszerezve.:)a főszereplő srác Nick alias Justin Chatwin  szintén nagyon helyes és  az ő alakítása is jól sikerült,de leginkább a másik főszereplő(lány) Annie alias Margarita Levieva alakítása sikerült fergetegesre!Bár a történet vége kiszámítható volt (nekem),mégsem telt unalmasan ez a 97perc!Ezt is ajánlom mindenkinek!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://niki-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr74154363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása